تقریباً از هر 7 زوج، 1 زوج مبتلا به مشکل ناباروری هستند. مشکل ناباروری به این معنی است که زوج با وجود داشتن رابطه جنسی مکرر و محافظت نشده برای یک سال یا بیشتر، نتوانند صاحب بچه شوند. در ادامه این مقاله می خواهیم توضیحات بیشتری درباره انتخاب بهترین دکتر درمان ناباروری مردان در تهران ارائه دهیم با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

tel://02188776801

در نیمی از این زوج‌ها، ناباروری مردانه نقش مهمی بر عهده دارد. ناباروری مردانه می‌تواند به دلیل تولید کم اسپرم، عملکرد غیرطبیعی اسپرم یا انسدادی باشد که از تحویل اسپرم جلوگیری می‌کند.

مطالعه بیشتر: برای اطلاع از  علت ناباروری مردان و اینکه چه زمانی نیاز است به پزشک مراجعه کنیم، کلیک کنید.

بیماری‌ها، جراحات، مشکلات مزمن سلامت، انتخاب شیوه زندگی نادرست و عوامل دیگر ممکن است در ناباروری مردان نقش داشته باشند.
ناتوانی در بچه دار شدن می‌تواند برای هم مردان و هم کل خانواده استرس زا و خسته کننده باشد، اما خبر خوب اینکه تعدادی از روش‌های درمانی برای حل مشکل ناباروری مردان در دسترس و کاربردی هستند.

علائم ناباروری در مردان

نشانه اصلی ناباروری مردان ناتوانی در بچه دار شدن است. این اختلال ممکن است هیچ علامت یا نشانه واضح دیگری وجود نداشته باشد. با این حال، در برخی موارد، یک مشکل زمینه‌ای مانند وجود یک اختلال ارثی، عدم تعادل هورمونی، گشاد شدن سیاهرگ‌های اطراف بیضه یا بیماری که عبور اسپرم را مسدود می‌کند، علائم و نشانه‌هایی را در مرد مبتلا به ناباروری ایجاد می‌کند.

علائم ناباروری در مردان

علائم و نشانه‌هایی با آن‌ها که ممکن است متوجه شوید دچار ناباروری شده‌اید شامل موارد زیر است:
✔ وجود مشکلات در عملکرد جنسی: به عنوان مثال، مشکل در انزال یا حجم کم مایعات انزالی، کاهش میل جنسی، یا مشکل در حفظ نعوظ (اختلال نعوظ)
✔ وجود درد، تورم یا توده در ناحیه بیضه
✔ ابتلای مکرر به عفونت‌های تنفسی
✔ ناتوانی در بوییدن
✔ رشد غیر طبیعی سینه (ژنیکوماستی)
✔ کاهش موی صورت یا بدن یا سایر علائم ناهنجاری کروموزومی یا هورمونی
✔ تعداد اسپرم کمتر از حد طبیعی (کمتر از 15 میلیون اسپرم در هر میلی لیتر مایع منی یا تعداد کل اسپرم کمتر از 39 میلیون در هر انزال).

 

چه زمانی باید به پزشک مراجعه کرد؟

اگر بعد از یک سال مقاربت منظم و بدون محافظت نتوانستید بچه دار شوید و در صورت داشتن یکی از موارد زیر ( در زمان حتی کمتر از 1 سال) به یک پزشک معالج ماهر و با تجربه در زمینه درمان اختلال ناباروری در مردان مراجعه کنید:
✔ وجود مشکلاتی در نعوظ یا انزال، کاهش میل جنسی یا بروز سایر مشکلات عملکرد جنسی
✔ وجود درد، ناراحتی، توده یا تورم در ناحیه بیضه
✔ سابقه ابتلا به مشکلات بیضه، پروستات یا جنسی
✔ جراحی کشاله ران، بیضه، آلت تناسلی یا کیسه بیضه
✔ شریک زندگی بالای 35 سال

مطالعه بیشتر: برای کسب اطلاعات در مورد مهمترین دلایل پرولاکتین بالا در مردان چیست و اینکه آیا می توان از پرولاکتین بالا در مردان جلوگیری کرد؟، کلیک کنید

با توجه به اهمیت باروری در مردان و گرمی بخشیدن به کانون خانواده و بروز مشکلات گاها غیر قابل حل که متعاقب ناباروری مردان اتفاق می‌افتد، نیاز است که افراد دچار این اختلال به یک پزشک متخصص ماهر در زمینه درمان آن مراجعه نمایند. در ادامه فهرستی از بهترین دکتر درمان ناباروری مردان در تهران ارائه می‌گردد:

لیست بهترین دکتر درمان ناباروری مردان در تهران

1) دکتر فرشاد نامداری:

شماره تلفن جهت تماس: 0218877680109107585358

آدرس پیج اینستاگرام: drfarshadnamdari@

دکتر نامداری به عنوان بهترین دکتر درمان ناباروری مردان در تهران

دکتر نامداری از پزشکان مجرب و متخصص در زمینه درمان ناباروری مردان در شهر تهران می‌باشد. ایشان دارای تحصیلات فوق تخصص کلیه، مجاری ادراری و ناباروری مردان (جراح پیوند کلیه) می‌باشد.

دکتر نامداری دانش‌آموخته و دستیار ممتاز دانشگاه علوم پزشکی تهران و رتبه دوم کشوری بورد تخصصی اورولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه می‌باشد.
به‌جز موارد ذکر شده در بالاتر، دکتر فرشاد نامداری دارای سابقه پژوهشی در مورد زمینه موضوعات مختلف در دستگاه ادراری و تناسلی است و مقاله‌ها و تألیفات قابل اعتنایی را در زمینه بیماری‌های مجاری ادراری – تناسلی در مجلات علمی با معتبر سراسر دنیا به اشتراک گذاشته است.
دقت در فرایند تشخیص و درمان، مسئولیت‌پذیری، حوصله و تعامل در برخورد با افراد بیمار و مراجعین باعث شده که بتوانیم دکتر نامداری را از جمله بهترین دکتر درمان ناباروری مردان در تهران و حتی ایران بنامیم.

2) دکتر امیر جنتی :

دکتر امیر جنتی متخصص ارولوژی و دارای تجربه طولانی در امر ناباروری مردانه هستند.

3) دکتر حسام الدین سجادی:

دکتر حسام الدین سجادی دارای تحصیلات فلوشیپ ناباروری و اختلالات جنسی مردان (آندرولوژی) می‌باشد.

4) دکتر محمدرضا نیکو بخت:

دکتر محمدرضا نیکو بخت جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری، تناسلی، ناباروری مردان و فلوشیپ اندویورولوژی و پیوند کلیه می‌باشد.

5) دکتر سعید آراسته:

دکتر سعید آراسته دارای تحصیلات در زمینه جراحی کلیه و پروستات و سنگ کلیه، بیماری‌های جنسی مردان (زگیل تناسلی) و ناباروری مردان می‌باشد.

6) دکتر مهدی امیرچقماقی:

دکتر مهدی امیر چقماقی دارای تحصیلات در زمینه فلوشیپ ناباروری, متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی است.

7) دکتر احسان اطرج:

دکتر ایرج فعال در زمینه جراحی میکروسرجی واریکوسل, درمان تخصصی زگیل تناسلی, فوق تخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری، پروستات، بیماری‌های جنسی (زگیل تناسلی)، سنگ کلیه و ناباروری, درمان‌های تخصصی زگیل تناسلی می‌باشد.

8) دکتر حسین دیالمه:

دکتر دیالمه فلوشیپ پیوند کلیه و متخصص و جراح کلیه، مجاری ادراری، پروستات و ناباروری می‌باشد.

9) دکتر محمدرضا جعفری:

دکتر محمدرضا جعفری دارای تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) می‌باشد.

10) دکتر علیرضا سینا:

دکتر علیرضا سینا دارای مدرک تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) و فلوشیپ جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی کودکان (اورولوژی کودکان) می‌باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید